دل شکسته ی یه عاشق ...







دل شکسته ی یه عاشق ...  

 

 

شاید اونجوری که باید قدرتو من ندونستم

 

 

حرفایی بود توی قلبم من نگفتم نتونستم

 

 

من به تو نگفته بودم با تو بودن آرزومه

 

 

نقش اون چشمای معصوم لحظه لحظه رو به رومه

 

 

نیومد روی زبونم که بگم بی تو چی هستم

 

 

که بگم دیوونتم من زندگیمو به تو بستم

 

 

تو رو دیدم مثل آیینه توی تنهایی شکستی

 

 

من کلامی نمی گفتم که برام زندگی هستی

 

 

نمی دونستی  همیشه توی قلب من شکفتی

 

 

چشم تو پر از گلایست  اما هرگز نمی گفتی

 

 

شاید اونجوری که باید قدرتو من ندونستم

 

 

حرفایی بود توی قلبم من نگفتم نتونستم ...

 



نظرات شما عزیزان:

ندا
ساعت11:31---23 تير 1391
سلام عزيزم
وبلاگت خيلي قشنگه به من هم سربزن اگه دوست داشتي لينكم كن


ati
ساعت10:23---12 شهريور 1390
سلام
وبلاگ قشنگی داری از مطالبت خوشم اومد با اجازه لینکت میکنم که دوستام وبلاگتو ببینن
موفق باشی و پایدار


حدیث
ساعت19:08---9 شهريور 1390
سلام ،اومدم وبتون رو دیدم ،وب زیبایی دارین ، مخصوصا این مطلب خیلی جالبه واقعا همینطوره ..!

بهاره
ساعت10:36---26 تير 1390
سلام راستش یه کمک ازتون میخواستم خودم گیج شدم میخواستم به بلاگ من سر بزنین قسمت limk dumpرو باز کنین ببینین مطالب من باز میشن یا نه از پایین نگاه کنین ببخشیدا ممنون از کمکتون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته اي از يك عاشق به نام :Nsm2| پنج شنبه 17 شهريور 1390برچسب:, | 1:15 | + | موضوع: <-CategoryName-> |